Competitive Intelligence : základ pro strategické rozhodování podniku

To chci

Ekonomická krize a nutnost inovací v podniku. Historická geneze potřeby informací pro řízení podniku. Strategický význam informace. Vymezení pojmu Competitive Intelligence. Zpravodajský cyklus. Sběr dat, zpracování údajů, zpravodajská analýza, distribuce zpravodajství. Návrh pracovního plánu Competitive Intelligence. Softwarové nástroje. celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
František Bartes, 1955-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
317 s. váz.
Vydáno
Ostrava : KEY Publishing, 2012
Vydání
1. vyd.
Edice
Monografie [edice ; KEY Publishing]
Témata
ISBN
978-80-7418-113-9

:


MARC

LEADER 00000nam-a2200000-i-4500
001 kpw019875
003 CZ-PrCNB
005 20240325131914.9
007 ta
008 130313s2012----xr-----------u0|0 --cze--
020 |a 978-80-7418-113-9:  |c 510 Kč 
041 0 |a eng  |a cze 
044 |a xr 
100 1 |a Bartes, František,  |d 1955-  |7 jn20001005557  |4 aut 
245 1 0 |a Competitive Intelligence :  |b základ pro strategické rozhodování podniku /  |c František Bartes 
250 |a 1. vyd. 
264 1 |a Ostrava :  |b KEY Publishing,  |c 2012 
300 |a 317 s.  |f váz. 
490 0 |a Monografie [edice ; KEY Publishing] 
520 2 |a Ekonomická krize a nutnost inovací v podniku. Historická geneze potřeby informací pro řízení podniku. Strategický význam informace. Vymezení pojmu Competitive Intelligence. Zpravodajský cyklus. Sběr dat, zpracování údajů, zpravodajská analýza, distribuce zpravodajství. Návrh pracovního plánu Competitive Intelligence. Softwarové nástroje. Metodický přístup k užití vybraných metod v Competitive Intelligence. Přehled možného užití metod v Competitive Intelligence. Etický kodex. Mezinárodní organizace Competitive Intelligence. Organizační formy - externí firma, firemní útvar, útvary sledování konkurence v praxi zahraničních firem, specifický informační systém firmy, proces zavádění CI u firmy. Bezpečnostní politika podniku - ochrana informace, ostraha podniku, utajení činnosti, obchodní tajemství, dezinformace. Příklad provedení CI na produktu firmy. 
653 |a podniky 
653 |a firmy 
653 |a strategie 
653 |a inovace 
653 |a informace 
653 |a informační 
653 |a zpravodajské 
653 |a systémy 
653 |a metody 
653 |a etika 
653 |a etický 
653 |a kodex 
653 |a konkurence 
653 |a zahraniční 
653 |a bezpečnost 
653 |a ochrana 
653 |a obchodní 
653 |a tajemství 
653 |a utajení 
653 |a produkty 
653 |a příklady 
653 |a aplikace 
653 |a pracovní 
653 |a plány 
653 |a analýzy 
655 7 |a monografie  |7 fd132842 
830 0 |a Monografie [edice ; KEY Publishing] 
910 |a ABE031  |b 29789 
996 |c 29789a  |f 1  |g D1 (na počkání)  |h 510.00 Kč  |l ČNB  |r N  |s A 
996 |c 29789b  |f 1  |g D1 (na počkání)  |h 510.00 Kč  |l ČNB  |r N  |s A 
996 |b 11130  |c 29789a  |l Knihovna ČNB  |r D1 (na počkání)  |s A  |a 0  |e ABE031  |t ABE031.11130 
996 |b 11131  |c 29789b  |l Knihovna ČNB  |r D1 (na počkání)  |s A  |a 0  |e ABE031  |t ABE031.11131