Competitive Intelligence : základ pro strategické rozhodování podniku

To chci

Ekonomická krize a nutnost inovací v podniku. Historická geneze potřeby informací pro řízení podniku. Strategický význam informace. Vymezení pojmu Competitive Intelligence. Zpravodajský cyklus. Sběr dat, zpracování údajů, zpravodajská analýza, distribuce zpravodajství. Návrh pracovního plánu Competitive Intelligence. Softwarové nástroje. celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
František Bartes, 1955-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
317 s. váz.
Vydáno
Ostrava : KEY Publishing, 2012
Vydání
1. vyd.
Edice
Monografie [edice ; KEY Publishing]
Témata
ISBN
978-80-7418-113-9

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
ČNB
N
510.00 Kč 29789a
Absenčně
Načítá se…
ČNB
N
510.00 Kč 29789b
Absenčně
Načítá se…
Knihovna ČNB
D1 (na počkání)
29789a
Absenčně
Načítá se…
Knihovna ČNB
D1 (na počkání)
29789b