Competitive Intelligence : základ pro strategické rozhodování podniku
Ekonomická krize a nutnost inovací v podniku. Historická geneze potřeby informací pro řízení podniku. Strategický význam informace. Vymezení pojmu Competitive Intelligence. Zpravodajský cyklus. Sběr dat, zpracování údajů, zpravodajská analýza, distribuce zpravodajství. Návrh pracovního plánu Competitive Intelligence. Softwarové nástroje. … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 317 s. váz.
- Vydáno
-
Ostrava :
KEY Publishing,
2012
- Vydání
- 1. vyd.
- Edice
- Monografie [edice ; KEY Publishing]
- Témata
- ISBN
- 978-80-7418-113-9
Instituce
- Další knihovny
- Moravská zemská knihovna v Brně
- Moravskoslezská vědecká knihovna v Ostravě
- Národní knihovna ČR
- Národní technická knihovna
- Středočeská knihovna v Kladně
- Studijní a vědecká knihovna v Hradci Králové
- Univerzita Palackého v Olomouci
- Vědecká knihovna v Olomouci
- Vysoká škola ekonomická v Praze