Competitive Intelligence : základ pro strategické rozhodování podniku
Ekonomická krize a nutnost inovací v podniku. Historická geneze potřeby informací pro řízení podniku. Strategický význam informace. Vymezení pojmu Competitive Intelligence. Zpravodajský cyklus. Sběr dat, zpracování údajů, zpravodajská analýza, distribuce zpravodajství. Návrh pracovního plánu Competitive Intelligence. Softwarové nástroje. … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 317 s. váz.
- Vydáno
-
Ostrava :
KEY Publishing,
2012
- Vydání
- 1. vyd.
- Edice
- Monografie [edice ; KEY Publishing]
- Témata
- ISBN
- 978-80-7418-113-9
Pro zobrazení vašich knihoven je třeba se přihlásit.
Co je služba Získej EDD
Služba Získej EDD poskytuje dodávání elektronických kopií částí dokumentů z fondů knihoven.
Službu provozuje Národní technická knihovna v Praze.
Jde o placenou službu.