Management zákaznických řešení : jak efektivně tvořit a spravovat individualizovaná řešení zákaznických potřeb

To chci

Jde o komplexní pojetí péče o zákazníky, které má za cíl efektivní tvorbu a správu individualizovaných řešení zákaznických potřeb. Zkušený autor přináší doporučení a postupy, jak funkční a efektivní systém CSM ve firmě připravit, oživit a udržovat. Problematiku prezentuje na řadě případových studií z reálných firem. Nakladatelská celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Vít Chlebovský, 1970-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
124 stran : ilustrace ; 24 cm
Vydáno
Praha : Grada, 2017
Vydání
Prní vydání
Edice
Manažer
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN
978-80-271-0559-5

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
ČVUT v Praze - Ústřední knihovna ČVUT
Mendelova univerzita v Brně - Ústav vědecko-pedagogických informací a služeb - Knihovna
Vysoké učení technické v Brně - Ústřední knihovna
Masarykova univerzita - Ekonomicko-správní fakulta - Středisko vědeckých informací
Slezská univerzita v Opavě - Univerzitní knihovna - pracoviště Karviná
Technická univerzita v Liberci - Univerzitní knihovna
A 101782
Městská knihovna Žatec
Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava - Ústřední knihovna
290215
Univerzitní knihovna Univerzity Pardubice
92575
Západočeská univerzita v Plzni - Univerzitní knihovna - Knihovna Bory
BORKNV14004
Univerzita J.E.Purkyně - Vědecká knihovna Ústí nad Labem
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně - Knihovna