Management zákaznických řešení : jak efektivně tvořit a spravovat individualizovaná řešení zákaznických potřeb
Jde o komplexní pojetí péče o zákazníky, které má za cíl efektivní tvorbu a správu individualizovaných řešení zákaznických potřeb. Zkušený autor přináší doporučení a postupy, jak funkční a efektivní systém CSM ve firmě připravit, oživit a udržovat. Problematiku prezentuje na řadě případových studií z reálných firem. Nakladatelská … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
:

Jednotky
Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Stav | Oddělení | Signatura |
---|---|---|
ČVUT v Praze - Ústřední knihovna ČVUT
|
||
Mendelova univerzita v Brně - Ústav vědecko-pedagogických informací a služeb - Knihovna
|
||
Vysoké učení technické v Brně - Ústřední knihovna
|
||
Masarykova univerzita - Ekonomicko-správní fakulta - Středisko vědeckých informací
|
||
Slezská univerzita v Opavě - Univerzitní knihovna - pracoviště Karviná
|
||
Technická univerzita v Liberci - Univerzitní knihovna
|
A 101782 | |
Městská knihovna Žatec
|
||
Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava - Ústřední knihovna
|
290215 | |
Univerzitní knihovna Univerzity Pardubice
|
92575 | |
Západočeská univerzita v Plzni - Univerzitní knihovna - Knihovna Bory
|
BORKNV14004 | |
Univerzita J.E.Purkyně - Vědecká knihovna Ústí nad Labem
|
||
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně - Knihovna
|