Management zákaznických řešení : jak efektivně tvořit a spravovat individualizovaná řešení zákaznických potřeb

To chci

Jde o komplexní pojetí péče o zákazníky, které má za cíl efektivní tvorbu a správu individualizovaných řešení zákaznických potřeb. Zkušený autor přináší doporučení a postupy, jak funkční a efektivní systém CSM ve firmě připravit, oživit a udržovat. Problematiku prezentuje na řadě případových studií z reálných firem. Nakladatelská celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Vít Chlebovský, 1970-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
124 stran : ilustrace ; 24 cm
Vydáno
Praha : Grada, 2017
Vydání
Prní vydání
Edice
Manažer
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN
978-80-271-0559-5

:


Pro zobrazení vašich knihoven je třeba se přihlásit.

Co je služba Získej EDD

Služba Získej EDD poskytuje dodávání elektronických kopií částí dokumentů z fondů knihoven.
Službu provozuje Národní technická knihovna v Praze.
Jde o placenou službu.