Management zákaznických řešení : jak efektivně tvořit a spravovat individualizovaná řešení zákaznických potřeb
Jde o komplexní pojetí péče o zákazníky, které má za cíl efektivní tvorbu a správu individualizovaných řešení zákaznických potřeb. Zkušený autor přináší doporučení a postupy, jak funkční a efektivní systém CSM ve firmě připravit, oživit a udržovat. Problematiku prezentuje na řadě případových studií z reálných firem. Nakladatelská … full description
Saved in:
Bibliographic Details
:

Holdings
Help
You have to be logged in for creating requests.
Status | Department | Call # |
---|---|---|
CTU in Prague - Central Library
|
||
Mendel University in Brno - Institute for Scientific Information - Library
|
||
Brno University of Technology - Central Library
|
||
Masaryk University - Faculty of Economics and Administration - Library Brno
|
||
Silesian University in Opava - University Library in Karvina
|
||
Technical University of Liberec - University Library
|
A 101782 | |
Municipal Library in Zatec
|
||
VSB - Technical University of Ostrava - Central Library
|
290215 | |
University Library of the University of Pardubice
|
92575 | |
University of West Bohemia - University Library - Library Bory
|
BORKNV14004 | |
Jan Evangelista Purkyne University - Research Library Ústí nad Labem
|
||
Tomas Bata University in Zlín - Library
|