Management zákaznických řešení : jak efektivně tvořit a spravovat individualizovaná řešení zákaznických potřeb

Get it

Jde o komplexní pojetí péče o zákazníky, které má za cíl efektivní tvorbu a správu individualizovaných řešení zákaznických potřeb. Zkušený autor přináší doporučení a postupy, jak funkční a efektivní systém CSM ve firmě připravit, oživit a udržovat. Problematiku prezentuje na řadě případových studií z reálných firem. Nakladatelská full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Vít Chlebovský, 1970-
Document Type
Books
Physical Description
124 stran : ilustrace ; 24 cm
Published
Praha : Grada, 2017
Edition
Prní vydání
Series
Manažer
Subjects
Bibliography
Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN
978-80-271-0559-5

:


Holdings

Help
You have to be logged in for creating requests.
Availability Status Department Collection Location Description Note Call #
CTU in Prague - Central Library
Mendel University in Brno - Institute for Scientific Information - Library
Brno University of Technology - Central Library
Masaryk University - Faculty of Economics and Administration - Library Brno
Silesian University in Opava - University Library in Karvina
Technical University of Liberec - University Library
A 101782
Municipal Library in Zatec
VSB - Technical University of Ostrava - Central Library
290215
University Library of the University of Pardubice
92575
University of West Bohemia - University Library - Library Bory
BORKNV14004
Jan Evangelista Purkyne University - Research Library Ústí nad Labem
Tomas Bata University in Zlín - Library