Kvalita ve službách cestovního ruchu

Get it

Kvalita je v současné době jedním z důležitých faktorů úspěchu podniků cestovního ruchu na trhu. Předložená publikace vymezuje kvalitu služeb v cestovním ruchu, definuje faktory, které ji ovlivňují a na základě analýzy této problematiky informuje čtenáře o hodnocení kvality v zemích EU a kritériích, která se postupně formulují full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Jarmila Indrová
Other Authors
Petr Houška, 1960-
Zdenka Petrů, 1953-
Vysoká škola ekonomická v Praze
Document Type
Books
Physical Description
169 s. : il.
Published
V Praze : Oeconomica, 2011
Edition
Vyd. 1.
Series
Odborná kniha s vědeckou redakcí
Subjects
Item Description
Poznámky
Bibliography
Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN
978-80-245-1766-7

:

Information about library

Holdings

Help
You have to be logged in for creating requests.
Availability Status Department Collection Location Description Note Call #
Outside loan
Live Status Unavailable
Volný výběr
Volný výběr
338.48 31B46176