Kvalita ve službách cestovního ruchu

To chci

Kvalita je v současné době jedním z důležitých faktorů úspěchu podniků cestovního ruchu na trhu. Předložená publikace vymezuje kvalitu služeb v cestovním ruchu, definuje faktory, které ji ovlivňují a na základě analýzy této problematiky informuje čtenáře o hodnocení kvality v zemích EU a kritériích, která se postupně formulují celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Jarmila Indrová
Další autoři
Petr Houška, 1960-
Zdenka Petrů, 1953-
Vysoká škola ekonomická v Praze
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
169 s. : il.
Vydáno
V Praze : Oeconomica, 2011
Vydání
Vyd. 1.
Edice
Odborná kniha s vědeckou redakcí
Témata
Popis jednotky
Poznámky
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN
978-80-245-1766-7

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
Volný výběr
Volný výběr
338.48 31B46176