Intuitivní reklama

To chci

Reklama bývá v malých a středních firmách velmi často vnímána buď jako nedostupný luxus, nebo jako laciný nevkus. Když je jí pak opravdu třeba, sáhne se obvykle právě po kombinaci vysoké ceny a křiklavé podbízivosti. Kniha známého poradce, zkušeného autora a tvůrce koncepce intuitivního marketingu ukazuje cestu opačnou, tedy jak s celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Miloš Toman
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
250 s.
Vydáno
Praha : Management Press, 2006
Vydání
Vyd. 1.
Témata
Popis jednotky
Bibliografie na s. 249-250
ISBN
80-7261-139-9

:


Pro zobrazení vašich knihoven je třeba se přihlásit.

Co je služba Získej EDD

Služba Získej EDD poskytuje dodávání elektronických kopií částí dokumentů z fondů knihoven.
Službu provozuje Národní technická knihovna v Praze.
Jde o placenou službu.