Intuitivní reklama

To chci

Reklama bývá v malých a středních firmách velmi často vnímána buď jako nedostupný luxus, nebo jako laciný nevkus. Když je jí pak opravdu třeba, sáhne se obvykle právě po kombinaci vysoké ceny a křiklavé podbízivosti. Kniha známého poradce, zkušeného autora a tvůrce koncepce intuitivního marketingu ukazuje cestu opačnou, tedy jak s celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Miloš Toman
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
250 s.
Vydáno
Praha : Management Press, 2006
Vydání
Vyd. 1.
Témata
Popis jednotky
Bibliografie na s. 249-250
ISBN
80-7261-139-9

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
MSVK
sklad Kunčičky
G 296.675
Absenčně
Načítá se…
MSVK
sklad Kunčičky
G 296.675 a
Absenčně
Načítá se…
MSVK
sklad Kunčičky
G 296.675 b