Intuitivní reklama

Get it

Reklama bývá v malých a středních firmách velmi často vnímána buď jako nedostupný luxus, nebo jako laciný nevkus. Když je jí pak opravdu třeba, sáhne se obvykle právě po kombinaci vysoké ceny a křiklavé podbízivosti. Kniha známého poradce, zkušeného autora a tvůrce koncepce intuitivního marketingu ukazuje cestu opačnou, tedy jak s full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Miloš Toman
Document Type
Books
Physical Description
250 s.
Published
Praha : Management Press, 2006
Edition
Vyd. 1.
Subjects
Item Description
Bibliografie na s. 249-250
ISBN
80-7261-139-9

:


Holdings

Help
You have to be logged in for creating requests.
Availability Status Department Collection Location Description Note Call #
Outside loan
Loading…
MSVK
sklad Kunčičky
G 296.675
Outside loan
Loading…
MSVK
sklad Kunčičky
G 296.675 a
Outside loan
Loading…
MSVK
sklad Kunčičky
G 296.675 b