Zdroj: ObálkyKnih.cz
Řízení výroby a nákupu
V knize zkušených odborníků se dozvíte, že pro odstranění manažerských problémů, zvýšení efektivnosti firmy a zajištění konkurenceschopnosti je nezbytné propojení řízení výroby, nákupu a marketingu a přijetí marketingové koncepce podnikání. Od poznání strategických a taktických manažerských přístupů dospějete k nutnosti … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 378 s. : il. ; 25 cm
- Vydáno
-
Praha :
Grada,
2007
- Vydání
- 1. vyd.
- Edice
- Expert (Grada)
- Témata
- Uživatelské určení
- Určeno pro manažery a specialisty výroby, nákupu, logistiky a studenty VŠ
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografii a rejstřík
- ISBN
- 978-80-247-1479-0