Řízení výroby a nákupu

To chci

V knize zkušených odborníků se dozvíte, že pro odstranění manažerských problémů, zvýšení efektivnosti firmy a zajištění konkurenceschopnosti je nezbytné propojení řízení výroby, nákupu a marketingu a přijetí marketingové koncepce podnikání. Od poznání strategických a taktických manažerských přístupů dospějete k nutnosti celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Gustav Tomek, 1935-2017
Další autoři
Věra Vávrová, 1955-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
378 s. : il. ; 25 cm
Vydáno
Praha : Grada, 2007
Vydání
1. vyd.
Edice
Expert (Grada)
Témata
Uživatelské určení
Určeno pro manažery a specialisty výroby, nákupu, logistiky a studenty VŠ
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN
978-80-247-1479-0

:

Informace o knihovně

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Volný výběr
Na místě SvkHK 3. NP V658 A0-1216