Řízení výroby a nákupu

Get it

V knize zkušených odborníků se dozvíte, že pro odstranění manažerských problémů, zvýšení efektivnosti firmy a zajištění konkurenceschopnosti je nezbytné propojení řízení výroby, nákupu a marketingu a přijetí marketingové koncepce podnikání. Od poznání strategických a taktických manažerských přístupů dospějete k nutnosti full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Gustav Tomek, 1935-2017
Other Authors
Věra Vávrová, 1955-
Document Type
Books
Physical Description
378 s. : il. ; 25 cm
Published
Praha : Grada, 2007
Edition
1. vyd.
Series
Expert (Grada)
Subjects
Audience
Určeno pro manažery a specialisty výroby, nákupu, logistiky a studenty VŠ
Bibliography
Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN
978-80-247-1479-0

:

Information about library

Destination Accessibility Link Link source
Digital library Copyrighted Digitalizovaný dokument Moravian Library in Brno - Kramerius
Digital library Available in the NL CR premises Digitalizovaný dokument National Digital Library