Řízení výroby a nákupu

Get it

V knize zkušených odborníků se dozvíte, že pro odstranění manažerských problémů, zvýšení efektivnosti firmy a zajištění konkurenceschopnosti je nezbytné propojení řízení výroby, nákupu a marketingu a přijetí marketingové koncepce podnikání. Od poznání strategických a taktických manažerských přístupů dospějete k nutnosti full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Gustav Tomek, 1935-2017
Other Authors
Věra Vávrová, 1955-
Document Type
Books
Physical Description
378 s. : il. ; 25 cm
Published
Praha : Grada, 2007
Edition
1. vyd.
Series
Expert (Grada)
Subjects
Audience
Určeno pro manažery a specialisty výroby, nákupu, logistiky a studenty VŠ
Bibliography
Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN
978-80-247-1479-0

:


Holdings

Help
You have to be logged in for creating requests.
Availability Status Department Collection Location Description Note Call #
Outside loan
Loading…
SvkHK
3. NP
V658 A0-1216