Marketing management

To chci

Role marketingu ve firmě. Marketingové řízení. Marketingový výzkum. Chování zákazníků. Segmentace trhu. Budování dlouhodobých vztahů se zákazníky. Vztahy s konkurencí. Budování hodnotných značek. Výrobek a výrobková politika. Marketing služeb. Cena a cenová politika. Řízení dodavatelského řetězce, logistika, distribuce a přeprava. celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Václav Stříteský
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
xxvi, 552 stran : ilustrace, portréty ; 24 cm
Vydáno
V Praze : C.H. Beck, 2023
Vydání
Vydání první
Edice
Beckovy ekonomické učebnice
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN
978-80-7400-897-9

Vybrat instituci:

MARC

LEADER 00000nam-a2200000-i-4500
001 kpw01118412
003 CZ-PrCNB
005 20251204061834.4
008 231011s2023----xr ||||e|||||#001|0|cze||
020 |a 978-80-7400-897-9  |q (brožováno) 
040 |a PNA001  |b cze  |d ABE031  |e rda 
041 0 |a cze 
044 |a xr 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |2 Konspekt  |9 4 
072 7 |a 37.016  |x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 658.8  |2 MRF 
080 |a 658.8:005  |2 MRF 
080 |a (075.8)  |2 MRF 
100 1 |a Stříteský, Václav  |7 utb2016897848  |4 aut 
245 1 0 |a Marketing management /  |c Václav Stříteský a kol. 
250 |a Vydání první 
264 1 |a V Praze :  |b C.H. Beck,  |c 2023 
300 |a xxvi, 552 stran :  |b ilustrace, portréty ;  |c 24 cm 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
490 1 |a Beckovy ekonomické učebnice 
504 |a Obsahuje bibliografii a rejstřík 
520 2 |a Role marketingu ve firmě. Marketingové řízení. Marketingový výzkum. Chování zákazníků. Segmentace trhu. Budování dlouhodobých vztahů se zákazníky. Vztahy s konkurencí. Budování hodnotných značek. Výrobek a výrobková politika. Marketing služeb. Cena a cenová politika. Řízení dodavatelského řetězce, logistika, distribuce a přeprava. Řízení marketingové komunikace. Internetový marketing. 
650 0 7 |a marketing  |7 ph115227  |2 czenas 
650 0 7 |a marketingový management  |7 ph115229  |2 czenas 
653 |a marketing 
653 |a management 
653 |a marketingový 
653 |a firmy 
653 |a marketingové 
653 |a řízení 
653 |a výzkum 
653 |a zákazníci 
653 |a trh 
653 |a dlouhodobé 
653 |a vztahy 
653 |a konkurence 
653 |a značky 
653 |a výrobky 
653 |a výrobková 
653 |a politika 
653 |a služby 
653 |a cena 
653 |a cenová 
653 |a dodavatelé 
653 |a logistika 
653 |a komunikace 
655 7 |a učebnice vysokých škol  |7 fd133772  |2 czenas 
830 0 |a Beckovy ekonomické učebnice 
910 |a ABE031  |b 36298 
996 |c 36298a  |f 1  |g Volný výběr  |h 809.00 Kč  |l STUD  |r N  |s A 
996 |c 36298b  |f 1  |g Volný výběr  |h 809.00 Kč  |l STUD  |r N  |s A 
996 |c 36298c  |f 1  |g Volný výběr  |h 809.00 Kč  |l STUD  |r N  |s A 
996 |b 141856  |c 36298a  |l Knihovna ČNB  |r Volný výběr  |s A  |a 0  |e ABE031  |t ABE031.141856 
996 |b 141857  |c 36298b  |l Knihovna ČNB  |r Volný výběr  |s A  |a 0  |e ABE031  |t ABE031.141857 
996 |b 141858  |c 36298c  |l Knihovna ČNB  |r Volný výběr  |s A  |a 0  |e ABE031  |t ABE031.141858