Marketing management

To chci

Role marketingu ve firmě. Marketingové řízení. Marketingový výzkum. Chování zákazníků. Segmentace trhu. Budování dlouhodobých vztahů se zákazníky. Vztahy s konkurencí. Budování hodnotných značek. Výrobek a výrobková politika. Marketing služeb. Cena a cenová politika. Řízení dodavatelského řetězce, logistika, distribuce a přeprava. celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Václav Stříteský
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
xxvi, 552 stran : ilustrace, portréty ; 24 cm
Vydáno
V Praze : C.H. Beck, 2023
Vydání
Vydání první
Edice
Beckovy ekonomické učebnice
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN
978-80-7400-897-9

:


Pro zobrazení vašich knihoven je třeba se přihlásit.

Co je služba Získej EDD

Služba Získej EDD poskytuje dodávání elektronických kopií částí dokumentů z fondů knihoven.
Službu provozuje Národní technická knihovna v Praze.
Jde o placenou službu.