Mezinárodní marketing

To chci

Legislativa, mezinárodní prostředí a jeho vliv na mezinárodní podnikání a zahraniční investice. Strategie v mezinárodním marketingu. Marketingový výzkum na zahraničních trzích. Segmentace mezinárodních trhů, targeting, positioning. Specifika marketingové komunikace při pronikání na zahraniční trhy. Cenová a komunikační politika. Čína celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Bohumír Štědroň, 1948-
Další autoři
Eva Čáslavová, 1951- , Miroslav Foret, Václav Stříteský , Jan Šíma
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
xxvi, 289 stran : ilustrace ; 24 cm
Vydáno
V Praze : C.H. Beck, 2018
Vydání
Vydání první
Edice
Beckova edice ekonomie
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografie a rejstřík
ISBN
978-80-7400-441-4

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
Knihovna ČNB
Volný výběr
33398a
Absenčně
Načítá se…
Knihovna ČNB
Volný výběr
33398b