Intuitivní marketing pro 21. století

To chci

Věřte v úspěch ... a ten se zákonitě dostaví! Pokračování úspěšné knihy Intuitivní marketing, v níž autor formuluje zásadu založenou na využití intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity. Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru v úspěch, důkladnou znalost zákazníka a celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Miloš Toman
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
163 stran
Vydáno
Praha : Management Press, 2016
Vydání
Vydání 1.
Témata
ISBN
978-80-7261-399-1

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
PSTUD
658.8TOM F223040
Absenčně
Načítá se…
PSKLA
658.8TOM F223040a
Absenčně
Načítá se…
PJMHS
658.8TOM F223040b
Absenčně
Načítá se…
HPUVV
658.8TOM A 11992-V1