Intuitivní marketing pro 21. století

Get it

Věřte v úspěch ... a ten se zákonitě dostaví! Pokračování úspěšné knihy Intuitivní marketing, v níž autor formuluje zásadu založenou na využití intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity. Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru v úspěch, důkladnou znalost zákazníka a full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Miloš Toman
Document Type
Books
Physical Description
163 stran
Published
Praha : Management Press, 2016
Edition
Vydání 1.
Subjects
ISBN
978-80-7261-399-1

:


Holdings

Help
You have to be logged in for creating requests.
Availability Status Department Collection Location Description Note Call #
Outside loan
Loading…
PSTUD
658.8TOM F223040
Outside loan
Loading…
PSKLA
658.8TOM F223040a
Outside loan
Loading…
PJMHS
658.8TOM F223040b
Outside loan
Loading…
HPUVV
658.8TOM A 11992-V1