Marketingové řízení malých a středních podniků

Get it

Nový svazek edice "Malé a střední podnikání" ukazuje možnosti marketingového řízení malých a středních podniků, od volby produktových skupin přes určení cenové strategie, distribučních cest až po volbu optimální komunikační strategie. Pozornost je věnována také výzkumu trhu a marketingovému plánování, vztahům obchodních a full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Karel Havlíček, 1969-
Other Authors
Milan Kašík, 1948-
Document Type
Books
Physical Description
171 s. : il. ; 21 cm
Published
Praha : Management Press, 2005
Edition
Vyd. 1.
Series
Malé a střední podnikání ;
Subjects
Bibliography
Obsahuje bibliografii
ISBN
80-7261-120-8

:

Information about library

Please login to display connected libraries.

About Získej EDD

The Získej EDD service provides the delivery of electronic copies of parts of documents from library collections.
The service is operated by the National Technical Library in Prague.
It is a paid service.