Marketingové řízení malých a středních podniků

To chci

Nový svazek edice "Malé a střední podnikání" ukazuje možnosti marketingového řízení malých a středních podniků, od volby produktových skupin přes určení cenové strategie, distribučních cest až po volbu optimální komunikační strategie. Pozornost je věnována také výzkumu trhu a marketingovému plánování, vztahům obchodních a celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Karel Havlíček, 1969-
Další autoři
Milan Kašík, 1948-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
171 s. : il. ; 21 cm
Vydáno
Praha : Management Press, 2005
Vydání
Vyd. 1.
Edice
Malé a střední podnikání ;
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii
ISBN
80-7261-120-8

:

Informace o knihovně

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Dostupnost nelze načíst
Běžný fond
Externí sklad-Hejčín
1-164.377