Marketing malých a středních firem : distanční studijní opora

Get it

Obsah je uspořádán tak, aby se studenti nejprve seznámili se základními charakteristikami specifiky malých a středních firem a následně pak rozvinuli některé základní marketingové znalosti a dovednosti získané předcházejícím studiem a praxí tak, aby je byli schopni úspěšně aplikovat na problematiku malých a středních firem.

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Miroslava Heczková
Other Authors
Slezská univerzita. Obchodně podnikatelská fakulta
Document Type
Books
Physical Description
299 s. : il. ; 30 cm
Published
Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2006
Edition
Vyd. 1.
Subjects
Item Description
300 výt.
Audience
Určeno studentům Obchodně podnikatelské fakulty v Karviné
Bibliography
Obsahuje bibliografii
ISBN
80-7248-356-0 (brož.)

:

Information about library

Holdings

Help
You have to be logged in for creating requests.
Availability Status Department Collection Location Description Note Call #
Outside loan
Live Status Unavailable
Fond
Bory 2 / násl. den
392A40619