Marketing malých a středních firem : distanční studijní opora

To chci

Obsah je uspořádán tak, aby se studenti nejprve seznámili se základními charakteristikami specifiky malých a středních firem a následně pak rozvinuli některé základní marketingové znalosti a dovednosti získané předcházejícím studiem a praxí tak, aby je byli schopni úspěšně aplikovat na problematiku malých a středních firem.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Miroslava Heczková
Další autoři
Slezská univerzita. Obchodně podnikatelská fakulta
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
299 s. : il. ; 30 cm
Vydáno
Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2006
Vydání
Vyd. 1.
Témata
Popis jednotky
300 výt.
Uživatelské určení
Určeno studentům Obchodně podnikatelské fakulty v Karviné
Bibliografie
Obsahuje bibliografii
ISBN
80-7248-356-0 (brož.)

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
Fond
Bory 2 / násl. den
392A40619