Marketing malých a středních firem : distanční studijní opora
Obsah je uspořádán tak, aby se studenti nejprve seznámili se základními charakteristikami specifiky malých a středních firem a následně pak rozvinuli některé základní marketingové znalosti a dovednosti získané předcházejícím studiem a praxí tak, aby je byli schopni úspěšně aplikovat na problematiku malých a středních firem.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 299 s. : il. ; 30 cm
- Vydáno
-
Karviná :
Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné,
2006
- Vydání
- Vyd. 1.
- Témata
- Popis jednotky
- 300 výt.
- Uživatelské určení
- Určeno studentům Obchodně podnikatelské fakulty v Karviné
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografii
- ISBN
- 80-7248-356-0 (brož.)