CRM : řízení vztahů se zákazníky

To chci

V průvodci se dozvíte, proč se dnes mluví o krizi tradičního marketingu, jak CRM vymezuje a definuje péči o zákazníka, jaké rozlišujeme vztahy mezi nakupujícím a prodávajícím, co udělat pro uspokojení zákaznických potřeb, jak co nejpřesněji analyzovat vnitřní a vnější prostředí atd.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Vít Chlebovský, 1970-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
vi, 190 s. : il. ; 24 cm + 1 CD-ROM
Vydáno
Brno : Computer Press, 2005
Vydání
Vyd. 1.
Edice
Praxe manažera (Computer Press)
Business books (Computer Press)
Témata
Popis jednotky
Poznámky
Doprovodný 1 CD-ROM obsahuje: SCAM matice, KANO model, CRACK model, dotazníky spokojenosti zákazníků aj.
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN
80-251-0798-1 (váz.)

:

Informace o knihovně

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
Fond
Bory 2 / násl. den
31B13345