CRM : řízení vztahů se zákazníky
V průvodci se dozvíte, proč se dnes mluví o krizi tradičního marketingu, jak CRM vymezuje a definuje péči o zákazníka, jaké rozlišujeme vztahy mezi nakupujícím a prodávajícím, co udělat pro uspokojení zákaznických potřeb, jak co nejpřesněji analyzovat vnitřní a vnější prostředí atd.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- vi, 190 s. : il. ; 24 cm + 1 CD-ROM
- Vydáno
-
Brno :
Computer Press,
2005
- Vydání
- Vyd. 1.
- Edice
- Praxe manažera (Computer Press)
Business books (Computer Press) - Témata
- Popis jednotky
- Poznámky
Doprovodný 1 CD-ROM obsahuje: SCAM matice, KANO model, CRACK model, dotazníky spokojenosti zákazníků aj. - Bibliografie
- Obsahuje bibliografii a rejstřík
- ISBN
- 80-251-0798-1 (váz.)