Marketing : základy a postupy : jak se chovají spotřebitelé, přístupy k zákazníkům, zpracováváme marketingový plán, tvoříme marketingový mix : modelové situace, příklady, cvičení

To chci

Publikace přehlednou formou seznámí se vším důležitým, co je třebas znát o marketingu.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Další autoři
Miroslav Foret, 1946-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
x, 162 s.
Vydáno
Praha : Computer Press, 2001
Vydání
Vyd. 1.
Edice
Praxe manažera
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN
80-7226-558-X

:

Informace o knihovně

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Dostupnost nelze načíst
Fond
Bory 2 / násl. den
31A93223
Absenčně
Dostupnost nelze načíst
Fond
Bory 2 / násl. den
31A93223a