Marketing : základy a postupy : jak se chovají spotřebitelé, přístupy k zákazníkům, zpracováváme marketingový plán, tvoříme marketingový mix : modelové situace, příklady, cvičení

To chci

Publikace přehlednou formou seznámí se vším důležitým, co je třebas znát o marketingu.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Další autoři
Miroslav Foret, 1946-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
x, 162 s.
Vydáno
Praha : Computer Press, 2001
Vydání
Vyd. 1.
Edice
Praxe manažera
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN
80-7226-558-X

:


Cíl Přístupnost Odkaz Zdroj odkazu
Digitální knihovna DNNT: Dostupné pro registrované Digitalizovaný dokument Moravská zemská knihovna v Brně - Kramerius
Digitální knihovna DNNT: Dostupné pro registrované Digitalizovaný dokument Národní digitální knihovna