Marketing od myšlenky k realizaci

To chci

Kniha významných odborníků se zabývá marketingem v komplexním pojetí - od základní teorie po praktickou aplikaci. Jednotlivé kapitoly pojednávají o marketingovém výzkumu, marketingových analýzách, nákupním chování, segmentaci trhů, strategii, produktové, kontraktační, distribuční a komunikační politice, kontrole a marketingovém celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Gustav Tomek, 1935-2017
Další autoři
Věra Vávrová, 1955-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
344 s. : il.
Vydáno
Praha : Professional Pub., 2011
Vydání
3. aktualiz. a dopl. vyd.
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN
978-80-7431-042-3

:

Informace o knihovně

MARC

LEADER 00000nam a2200000 a 4500
001 000671470
003 CZ PrSTK
005 20170529154843.0
008 110221s2011 xr a f 001 0 cze d
015 |a cnb002167442 
020 |a 978-80-7431-042-3 
040 |a BOA001  |b cze  |d ABA013 
041 0 |a cze  |b eng 
050 4 |a HF5415  |b .T66 2011 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a 658.8  |2 MRF 
080 |a 339.138  |2 MRF 
100 1 |a Tomek, Gustav,  |d 1935-2017  |7 jk01132701  |4 aut 
245 1 0 |a Marketing od myšlenky k realizaci /  |c Gustav Tomek, Věra Vávrová 
250 |a 3. aktualiz. a dopl. vyd. 
260 |a Praha :  |b Professional Pub.,  |c 2011 
300 |a 344 s. :  |b il. 
504 |a Obsahuje bibliografii a rejstřík 
546 |a Resumé v angličtině 
650 0 7 |a marketing  |x ev  |7 psh1718  |2 psh 
655 7 |a monografie  |7 fd132842  |2 czenas 
700 1 |a Vávrová, Věra,  |d 1955-  |7 ntka174424  |4 aut 
910 |a ABA013  |b A 47178 
996 |b 2660590533  |c A 47178 a  |l Fond NTK  |r 6.NP, regál 6A/258  |s 04  |n 014  |p K  |h HF5415 .T66 2011 a  |j stk50  |w 000874809  |u 000020  |t ABA013.STK01000671470.STK50000874809000020 
996 |b 2660595366  |c A 47178  |l Fond NTK  |r 6.NP, regál 6A/258  |s 04  |n 043  |h HF5415 .T66 2011  |j stk50  |w 000874809  |u 000010  |t ABA013.STK01000671470.STK50000874809000010