Jak zvýšit konkurenční schopnost firmy

To chci

Kdy získává firma díky marketingu tržní kompetenci? V čem je síla marketingu? Řešení není jednoduché. Strana nabídky (výrobce, obchod) se stává stále diferencovanější a speciálnější a díky uplatnění nových metod, analytických i řídících, také dynamičtější. Na straně poptávky vystupuje nový typ zákazníka, který je informovanější celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Gustav Tomek, 1935-2017
Další autoři
Věra Vávrová, 1955-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
xvii, 240 s. : il. ; 24 cm
Vydáno
Praha : C.H. Beck, 2009
Vydání
Vyd. 1.
Edice
C.H. Beck pro praxi
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN
978-80-7400-098-0

:

Informace o knihovně

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
04
Načítá se…
Fond NTK
3.NP, Firemní služby, regál 3FS/15
HF5415 .13 .T66 2009 A 56942