Marketing

Get it

V čem je publikace výjimečná? Autoři knihy popisují marketing, jenž se týká skutečných lidí z masa a kostí, kteří musí přijímat obtížná rozhodnutí; zabývají se nejlepšími způsoby, jak vytvořit nový produkt nebo jak učinit produkt natolik neodolatelným, že z prodejních regálů mizí přímo před očima. Titul je určen: - pro full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Michael R. Solomon, 1956-
Other Authors
Greg W. Marshall
Elnora W. Stuart
Document Type
Books
Physical Description
vi, 572 s. : il. (některé barev.)
Published
Brno : Computer Press, 2006
Edition
1. vyd.
Series
Business books
Subjects
Item Description
Přeloženo z angličtiny
Terminologický slovníček
Bibliography
Obsahuje rejstřík
ISBN
80-251-1273-X

:

Information about library

Holdings

Help
You have to be logged in for creating requests.
Availability Status Department Collection Location Description Note Call #
04
Live Status Unavailable
Fond NTK
3.NP, Firemní služby, regál 3FS/15
HF5415 .S65 2006 B 14603