Marketing
Get it
V čem je publikace výjimečná? Autoři knihy popisují marketing, jenž se týká skutečných lidí z masa a kostí, kteří musí přijímat obtížná rozhodnutí; zabývají se nejlepšími způsoby, jak vytvořit nový produkt nebo jak učinit produkt natolik neodolatelným, že z prodejních regálů mizí přímo před očima. Titul je určen: - pro
marketing manažery, kteří se chtějí seznámit se zkušenostmi a nápady svých západních kolegů - pro studenty ekonomických a obchodních vysokých škol, kteří ocení nově a přitažlivě pojatou marketingovou učebnici. V knize se dozvíte: - co je hodnota a co předmět marketingu - jaké kroky obnáší strategické a jaké tzv. funkční plánování - jak provádíme analýzu vnějšího i vnitřního prostředí - čím se vyznačuje globální marketing - která fakta nám odhalí marketingový průzkum a jak co nejlépe pracovat s marketingovými informacemi - proč bychom měli detailně znát chování spotřebitelů a dokázat předvídat, jak se budou lidé rozhodovat - jak a proč nakupují organizace - co je cílový marketing a jak řídit vztahy se zákazníky - jak vyvíjet nové produkty - že plánování produktu by mělo probíhat v určitém sledu a jak to udělat, aby bylo co nejefektivnější - čím se vyznačují služby a tzv. nehmotné produkty - jak stanovit cenu adekvátní pro zákazníka - v čem nám pomůže tzv. integrovaná marketingová politika a interaktivní marketing - co udělat pro to, aby reklama přinesla potřebné výsledky - proč je nezbytná tzv. podpora prodeje, jak řídit prodej osobní i pultový - jaké známe typy distribučních kanálů a jak realizovat kvalitní i nákladově úměrnou distribuci - jaká pravidla bychom měli dodržovat při maloobchodním prodeji.
… full description
Saved in:
Bibliographic Details
-
Main Author
-
Michael R. Solomon, 1956-
-
Other Authors
-
Greg W. Marshall
Elnora W. Stuart
-
Document Type
- Books
-
Physical Description
- vi, 572 s. : il. (některé barev.)
-
Published
-
Brno :
Computer Press,
2006
-
Edition
- 1. vyd.
-
Series
- Business books
-
Subjects
-
Item Description
- Přeloženo z angličtiny
Terminologický slovníček
-
Bibliography
- Obsahuje rejstřík
-
ISBN
- 80-251-1273-X