Nákupní chování

To chci

Publikace je určena: marketingovým manažerům, které seznámí s tím, jak zákazník při nákupu přemýšlí, na základě jakých podnětů se rozhoduje a jak jeho rozhodnutí ovlivňovat obchodníkům, kterým poradí, co všechno a jak mohou udělat pro to, aby zákazníka lépe přesvědčili pracovníkům v reklamních agenturách, které zasvětí celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Leon G. Schiffman
Další autoři
Leslie Lazar Kanuk
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
xxii, 633 s. : barev. il. ; 23 cm
Vydáno
Brno : Computer Press, 2004
Vydání
1. vyd.
Edice
Praxe manažera
Témata
Popis jednotky
Překlad z angličtiny
Obálkový podnázev: velká kniha k tématu Consumer Behavior
Bibliografie
Obsahuje rejstřík a slovníček
ISBN
80-251-0094-4

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
24
Načítá se…
VŠCHT ústavy
837 KEM