Marketing v peněžnictví : distanční studijní opora
Úvod do marketingu v peněžnictví. Koncepce a marketingové řízení. Klient. Marketingový mix. Strategie produktů a služeb. Tvorba cen. Celková komunikační strategie, vnitřní a vnější komunikace. KOmunikační cesty. Distribuční politika, její zásady, systémy a strategie. Distribuční cesty. Kvalita služeb.
Saved in:
Bibliographic Details
- Main Author
- Other Authors
- Document Type
- Books
- Physical Description
- 132 s. : il. ; 29 cm
- Published
-
Brno :
Masarykova univerzita v Brně, Ekonomicko-správní fakulta,
2005
- Edition
- Vyd. 1.
- Subjects
- Item Description
- Na obálce znak modulu: KFMAPE
Terminologický slovník
70 výt.
V tiráži nad názvem: Masarykova univerzita v Brně, Ekonomicko-správní fakulta, Centrum distančního a celoživotního vzdělávání - Bibliography
- Obsahuje bibliografii a rejstřík
- ISBN
- 80-210-3659-1