Marketing v peněžnictví : distanční studijní opora

Get it

Úvod do marketingu v peněžnictví. Koncepce a marketingové řízení. Klient. Marketingový mix. Strategie produktů a služeb. Tvorba cen. Celková komunikační strategie, vnitřní a vnější komunikace. KOmunikační cesty. Distribuční politika, její zásady, systémy a strategie. Distribuční cesty. Kvalita služeb.

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Jan Krajíček, 1946-
Other Authors
Masarykova univerzita. Centrum distančního a celoživotního vzdělávání
Document Type
Books
Physical Description
132 s. : il. ; 29 cm
Published
Brno : Masarykova univerzita v Brně, Ekonomicko-správní fakulta, 2005
Edition
Vyd. 1.
Subjects
Item Description
Na obálce znak modulu: KFMAPE
Terminologický slovník
70 výt.
V tiráži nad názvem: Masarykova univerzita v Brně, Ekonomicko-správní fakulta, Centrum distančního a celoživotního vzdělávání
Bibliography
Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN
80-210-3659-1

:

Information about library

Holdings

Help
You have to be logged in for creating requests.
Availability Status Department Collection Location Description Note Call #
Limited
Live Status Unavailable
NÁRODNÍ KONZERVAČNÍ FOND
sklad
III 170641
In-house only
Live Status Unavailable
SKLAD KLEMENTINUM
sklad
54 D 135303