Marketing v peněžnictví : distanční studijní opora

To chci

Úvod do marketingu v peněžnictví. Koncepce a marketingové řízení. Klient. Marketingový mix. Strategie produktů a služeb. Tvorba cen. Celková komunikační strategie, vnitřní a vnější komunikace. KOmunikační cesty. Distribuční politika, její zásady, systémy a strategie. Distribuční cesty. Kvalita služeb.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Jan Krajíček, 1946-
Další autoři
Masarykova univerzita. Centrum distančního a celoživotního vzdělávání
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
132 s. : il. ; 29 cm
Vydáno
Brno : Masarykova univerzita v Brně, Ekonomicko-správní fakulta, 2005
Vydání
Vyd. 1.
Témata
Popis jednotky
Na obálce znak modulu: KFMAPE
Terminologický slovník
70 výt.
V tiráži nad názvem: Masarykova univerzita v Brně, Ekonomicko-správní fakulta, Centrum distančního a celoživotního vzdělávání
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN
80-210-3659-1

:


MARC

LEADER 00000nam a2200000 a 4500
001 cpk20051530935
003 CZ PrNK
005 20050921091950.0
007 ta
008 050728s2005 xr a e p 001 0 cze
015 |a cnb001530935 
020 |a 80-210-3659-1  |q (brož.) 
035 |a (OCoLC)85142271 
040 |a ABA001  |b cze 
072 7 |a 336.7  |x Finance  |2 Konspekt  |9 4 
072 7 |a 37.016  |x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 336.71/.73  |2 MRF 
080 |a 336.717  |2 MRF 
080 |a 658.8  |2 MRF 
080 |a (075.8)  |2 MRF 
100 1 |a Krajíček, Jan,  |d 1946-  |7 mzk2005282243  |4 aut 
245 1 0 |a Marketing v peněžnictví :  |b distanční studijní opora /  |c Jan Krajíček 
250 |a Vyd. 1. 
260 |a Brno :  |b Masarykova univerzita v Brně, Ekonomicko-správní fakulta,  |c 2005 
300 |a 132 s. :  |b il. ;  |c 29 cm 
500 |a Na obálce znak modulu: KFMAPE 
500 |a Terminologický slovník 
500 |a 70 výt. 
500 |a V tiráži nad názvem: Masarykova univerzita v Brně, Ekonomicko-správní fakulta, Centrum distančního a celoživotního vzdělávání 
504 |a Obsahuje bibliografii a rejstřík 
650 0 7 |a peněžnictví  |7 ph115710  |2 czenas 
650 0 7 |a finanční služby  |7 ph120241  |2 czenas 
650 0 7 |a marketing  |7 ph115227  |2 czenas 
650 0 9 |a banking industry  |2 eczenas 
650 0 9 |a financial services industry  |2 eczenas 
650 0 9 |a marketing  |2 eczenas 
655 7 |a učebnice vysokých škol  |7 fd133772  |2 czenas 
655 9 |a textbooks (higher)  |2 eczenas 
710 2 |a Masarykova univerzita.  |b Centrum distančního a celoživotního vzdělávání  |7 kn20050729001 
856 4 1 |u http://krameriusndk.nkp.cz/search/handle/uuid:531f6610-8eaa-11e6-baa5-005056827e51  |y Digitalizovaný dokument 
910 |a ABA001 
990 |a BK 
996 |a 24  |b 1000458404  |c III 170641  |l NÁRODNÍ KONZERVAČNÍ FOND  |r sklad  |s O  |n 1  |w 001627331  |u 000010  |j NKC50  |t ABA001.NKC01001530935.NKC50001627331000010 
996 |a 2  |b 1001321618  |c 54 D 135303  |l SKLAD KLEMENTINUM  |r sklad  |s P  |n 11  |w 001627331  |u 000020  |j NKC50  |t ABA001.NKC01001530935.NKC50001627331000020 
998 |a http://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001530935&local_base=NKC