Jak zvýšit konkurenční schopnost firmy
Kdy získává firma díky marketingu tržní kompetenci? V čem je síla marketingu? Řešení není jednoduché. Strana nabídky (výrobce, obchod) se stává stále diferencovanější a speciálnější a díky uplatnění nových metod, analytických i řídících, také dynamičtější. Na straně poptávky vystupuje nový typ zákazníka, který je informovanější … full description
Saved in:
Bibliographic Details
- Main Author
- Other Authors
- Document Type
- Books
- Physical Description
- xvii, 240 s. : il. ; 24 cm
- Published
-
Praha :
C.H. Beck,
2009
- Edition
- Vyd. 1.
- Series
- C.H. Beck pro praxi
- Subjects
- Bibliography
- Obsahuje bibliografii a rejstřík
- ISBN
- 978-80-7400-098-0
Please login to display connected libraries.
About Získej EDD
The Získej EDD service provides the delivery of electronic copies of parts of documents from library collections.
The service is operated by the National Technical Library in Prague.
It is a paid service.