Jak zvýšit konkurenční schopnost firmy

Get it

Kdy získává firma díky marketingu tržní kompetenci? V čem je síla marketingu? Řešení není jednoduché. Strana nabídky (výrobce, obchod) se stává stále diferencovanější a speciálnější a díky uplatnění nových metod, analytických i řídících, také dynamičtější. Na straně poptávky vystupuje nový typ zákazníka, který je informovanější full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Gustav Tomek, 1935-2017
Other Authors
Věra Vávrová, 1955-
Document Type
Books
Physical Description
xvii, 240 s. : il. ; 24 cm
Published
Praha : C.H. Beck, 2009
Edition
Vyd. 1.
Series
C.H. Beck pro praxi
Subjects
Bibliography
Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN
978-80-7400-098-0

:

Information about library

Please login to display connected libraries.

About Získej EDD

The Získej EDD service provides the delivery of electronic copies of parts of documents from library collections.
The service is operated by the National Technical Library in Prague.
It is a paid service.