Jak zvýšit konkurenční schopnost firmy

Get it

Kdy získává firma díky marketingu tržní kompetenci? V čem je síla marketingu? Řešení není jednoduché. Strana nabídky (výrobce, obchod) se stává stále diferencovanější a speciálnější a díky uplatnění nových metod, analytických i řídících, také dynamičtější. Na straně poptávky vystupuje nový typ zákazníka, který je informovanější full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Gustav Tomek, 1935-2017
Other Authors
Věra Vávrová, 1955-
Document Type
Books
Physical Description
xvii, 240 s. : il. ; 24 cm
Published
Praha : C.H. Beck, 2009
Edition
Vyd. 1.
Series
C.H. Beck pro praxi
Subjects
Bibliography
Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN
978-80-7400-098-0

:


Holdings

Help
You have to be logged in for creating requests.
Availability Status Department Collection Location Description Note Call #
In-house only
Loading…
MZK
HSS 4p
658 TOM 2-1223.738