Management zákaznických řešení : jak efektivně tvořit a spravovat individualizovaná řešení zákaznických potřeb

To chci

Na trhu ojedinělá publikace se zabývá problematikou Customer Solutions Managementu (CSM) neboli managementu zákaznických řešení. Jde o komplexní pojetí péče o zákazníky, které má za cíl efektivní tvorbu a správu individualizovaných řešení zákaznických potřeb. Zkušený autor přináší doporučení a postupy, jak funkční a efektivní celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Vít Chlebovský, 1970-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
124 stran : ilustrace ; 24 cm
Vydáno
Praha : Grada, 2017
Vydání
Prní vydání
Edice
Manažer
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN
978-80-271-0559-5

:


Pro zobrazení vašich knihoven je třeba se přihlásit.

Co je služba Získej MVS

ZÍSKEJ je národní platforma pro snadné poskytování dokumentů z fondů knihoven. Nabízí uživatelům možnost objednat si knihu či dokument z jiné knihovny a sledovat stav objednávky. Jde o placenou službu. Službu provozuje Národní technická knihovna v Praze.

Cena služby je 70 Kč.