Mezinárodní marketing

Get it

Legislativa, mezinárodní prostředí a jeho vliv na mezinárodní podnikání a zahraniční investice. Strategie v mezinárodním marketingu. Marketingový výzkum na zahraničních trzích. Segmentace mezinárodních trhů, targeting, positioning. Specifika marketingové komunikace při pronikání na zahraniční trhy. Cenová a komunikační politika. Čína full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Bohumír Štědroň, 1948-
Other Authors
Eva Čáslavová, 1951- , Miroslav Foret, Václav Stříteský , Jan Šíma
Document Type
Books
Physical Description
xxvi, 289 stran : ilustrace ; 24 cm
Published
V Praze : C.H. Beck, 2018
Edition
Vydání první
Series
Beckova edice ekonomie
Subjects
Bibliography
Obsahuje bibliografie a rejstřík
ISBN
978-80-7400-441-4

Select institution:

Holdings

Help
You have to be logged in for creating requests.
Availability Status Department Collection Location Description Note Call #
Outside loan
Loading…
STUD
N
354.00 Kč 33398a
Outside loan
Loading…
STUD
N
354.00 Kč 33398b
Outside loan
Loading…
Knihovna ČNB
Volný výběr
33398a
Outside loan
Loading…
Knihovna ČNB
Volný výběr
33398b