Management zákaznických řešení : jak efektivně tvořit a spravovat individualizovaná řešení zákaznických potřeb

To chci

Kniha se zabývá problematikou managementem řízení vztahů se zákazníky a managementem zákaznických řešení (Customer Relationship Management a Customer Solution Management) – jejich formami, funkcemi a vývojem. Souhrn koncepcí a nástrojů potřebných pro management zákaznických řešení. Metodika tvorby a implementace strategie Customer Solutions celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Vít Chlebovský, 1970-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
124 stran : ilustrace ; 24 cm
Vydáno
Praha : Grada, 2017
Vydání
Prní vydání
Edice
Manažer
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN
978-80-271-0559-5

:


Cíl Přístupnost Odkaz Zdroj odkazu
Web e-book Jihočeská vědecká knihovna v Českých Budějovicích