Digitální zákazník - náš protivník, nebo partner? : online clienting, aneb, Zákazníci dnes nakupují jinak

To chci

Již delší čas jsme se nalézáme ve víru digitální revoluce: internet změnil způsob, jakým žijeme, pracujeme a nakupujeme. Staré modely obchodování před našima očima ztrácejí svou dominanci a nahrazují je nové. O tom, kdo vůbec získá přístup na trh, rozhodují noví dominantní aktéři jako Google, Apple, Facebook a další. Německý celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Edgar K. Geffroy, 1954-
Další autoři
Jiří Pondělíček
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
179 s.
Vydáno
Praha : Management Press, 2013
Vydání
Vyd. 1.
Témata
Popis jednotky
Obsahuje rejstřík
ISBN
978-80-7261-255-0

:

Informace o knihovně

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Dostupnost nelze načíst
PSTUD
658.8GEF F214553
Absenčně
Dostupnost nelze načíst
PSKLA
658.8GEF F214553a
Absenčně
Dostupnost nelze načíst
PJMHS
658.8GEF F214553b
Absenčně
Dostupnost nelze načíst
HPUVV
005.3GEF A 10449-V1