Jak zvýšit konkurenční schopnost firmy

To chci

Kdy získává firma díky marketingu tržní kompetenci? V čem je síla marketingu? Řešení není jednoduché. Strana nabídky (výrobce, obchod) se stává stále diferencovanější a speciálnější a díky uplatnění nových metod, analytických i řídících, také dynamičtější. Na straně poptávky vystupuje nový typ zákazníka, který je informovanější celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Gustav Tomek, 1935-2017
Další autoři
Věra Vávrová, 1955-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
xvii, 240 s. : il.
Vydáno
Praha : C.H. Beck, 2009
Vydání
Vyd. 1.
Edice
C.H. Beck pro praxi
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN
978-80-7400-098-0

:

Informace o knihovně

MARC

LEADER 00000nam a22000007a 4500
001 000132382
003 CZ-PrVSE
005 20100203231320.0
007 ta
008 090403s2009 xr ad frb 001 0 cze d
015 |a cnb001835562 
020 |a 978-80-7400-098-0  |q (brož.) 
035 |a (OCoLC)403634873 
040 |a ABA006  |b cze  |c ABA006  |d ABA006 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |2 Konspekt  |9 4 
072 9 |a 658  |x General management  |2 Conspectus  |9 4 
080 |a 658.8:005  |2 MRF 
080 |a 005.51  |2 MRF 
080 |a 658.5  |2 MRF 
080 |a 005.346  |2 MRF 
080 |a 330.341.1  |2 MRF 
080 |a 005.332.4  |2 MRF 
099 9 |a 658.8TOM 
100 1 |a Tomek, Gustav,  |d 1935-2017  |7 jk01132701  |4 aut 
245 1 0 |a Jak zvýšit konkurenční schopnost firmy /  |c Gustav Tomek, Věra Vávrová 
250 |a Vyd. 1. 
260 |a Praha :  |b C.H. Beck,  |c 2009 
300 |a xvii, 240 s. :  |b il. 
490 1 |a C.H. Beck pro praxi 
504 |a Obsahuje bibliografii a rejstřík 
650 0 7 |a marketingový management  |7 ph115229  |2 czenas 
650 0 7 |a logistika (management)  |7 ph122437  |2 czenas 
650 0 7 |a výrobní management  |7 ph116702  |2 czenas 
650 0 7 |a řízení vztahů se zákazníky  |7 ph118187  |2 czenas 
650 0 7 |a inovace  |7 ph121118  |2 czenas 
650 0 7 |a konkurenceschopnost  |7 ph121800  |2 czenas 
655 7 |a příručky  |7 fd133209  |2 czenas 
650 0 9 |a marketing management  |2 eczenas 
650 0 9 |a business logistics  |2 eczenas 
650 0 9 |a production management  |2 eczenas 
650 0 9 |a customer relationship management  |2 eczenas 
650 0 9 |a innovations  |2 eczenas 
650 0 9 |a competitiveness  |2 eczenas 
655 9 |a handbooks and manuals  |2 eczenas 
700 1 |a Vávrová, Věra,  |d 1955-  |7 ntka174424  |4 aut 
830 0 |a C.H. Beck pro praxi 
993 |a 003756240 
990 |a BK 
996 |b 3142228999  |c F201582  |e ABA006  |j UEP50  |l PSTUD  |n 0  |p N:P  |h 658.8TOM  |w 000132382  |x 4  |u 000010  |a 0  |s A  |t ABA006.000132382.UEP50000132382000010 
996 |b 3142229000  |c F201582a  |e ABA006  |j UEP50  |l PSKLA  |n 25  |p N:P  |h 658.8TOM  |w 000132382  |x 4  |u 000020  |a 1  |s A  |t ABA006.000132382.UEP50000132382000020 
996 |b 3142230283  |c F201582b  |e ABA006  |j UEP50  |l PSKLA  |n 24  |p N:P  |h 658.8TOM  |w 000132382  |x 4  |u 000030  |a 1  |s A  |t ABA006.000132382.UEP50000132382000030 
996 |b 3142230284  |c F201582c  |e ABA006  |j UEP50  |l PJMSK  |n 2  |p N:P  |h 658.8TOM  |w 000132382  |x 4  |u 000040  |a 1  |s A  |t ABA006.000132382.UEP50000132382000040 
996 |b 3142233320  |c F201582d  |e ABA006  |j UEP50  |l PSKLA  |n 0  |p N:P  |h 658.8TOM  |w 000132382  |x 4  |u 000050  |a 1  |s A  |t ABA006.000132382.UEP50000132382000050 
996 |b 3142318602  |c F201582e  |e ABA006  |j UEP50  |l PSKLA  |n 1  |p N:náhrada  |h 658.8TOM  |w 000132382  |x 4  |u 000060  |a 1  |s A  |t ABA006.000132382.UEP50000132382000060