Dětské čtenářství v současné společnosti z perspektivy sociologie vzdělání

To chci

Autorka zasazuje čtenářství do širšího kontextu vývoje a stavu gramotnosti v naší společnosti. Teoretickým východiskem práce je sociologie vzdělání. Navazuje na klasické odborné zdroje a otevírá obraz čtenářství v dalších souvislostech.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Lenka Václavíková-Helšusová, 1975-
Další autoři
Technická univerzita v Liberci. Katedra filozofie
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
117 s. : barev. il. ; 21 cm
Vydáno
Liberec : Technická univerzita, 2012
Vydání
Vyd. 1.
Témata
Popis jednotky
Nad názvem: Technická univerzita v Liberci, Přírodovědně humanitní a pedagogická fakulta, katedra filosofie
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
ISBN
978-80-7372-936-3

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
Běžný fond
Hlavní sklad
1-263.876