Řízení a zlepšování kvality

To chci

Smyslem knihy je podat základní přehled o kvalitě, tj. umožnit čtenáři získat základní představu o hodnocení spokojenosti zákazníka, o managementu kvality v organizaci, a dále seznámit s jednoduchými nástroji, ale i s pokročilejšími postupy a metodami pro řízení a zlepšování kvality. Jakkoli jsou dvacátá léta tohoto století velmi celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Pavel Blecharz, 1959-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
205 stran : ilustrace ; 23 cm
Vydáno
Osnice : Ekopress, 2023
Vydání
1. vydání
Témata
Popis jednotky
Obsahuje seznam zkratek
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN
978-80-87865-83-5

:

Informace o knihovně

Pro zobrazení vašich knihoven je třeba se přihlásit.

Co je služba Získej EDD

Služba Získej EDD poskytuje dodávání elektronických kopií částí dokumentů z fondů knihoven.
Službu provozuje Národní technická knihovna v Praze.
Jde o placenou službu.