Management a marketing sportu 21. století

To chci

Posláním předkládané kníhy je poskytnout ucelený výklad poznatků moderního managementu sportu a ukázat na to, jak je aplikačně využívá české prostředí sportu. Je určena především pro studenty oborů management sportu v České republice, dále pak i zájemcům o moderní management ze sportovních organizací (jak ziskového charakteru celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Eva Čáslavová, 1951-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
219 stran : ilustrace (některé barevné) ; 24 cm
Vydáno
Jesenice : Ekopress, 2020
Vydání
1. vydání
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografie a rejstřík
ISBN
978-80-87865-62-0

Instituce:

Informace o knihovně

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
MSVK
skladiště
G 427.437
Absenčně
Načítá se…
MSVK
skladiště
G 427.437 a