Politika a politický marketing

Get it

V klasickém pojetí je politický marketing součástí politického managementu. Politický marketing obvykle používá klasický marketingový mode 4P, který zahrnuje tržní segmentaci, „umístění“ kandidáta, formulaci strategie a její implementaci. Voliči jsou rozděleni do segmentů nebo skupin a poté je rozvinuta strategie, která tvoří platformu full description

Saved in:

Bibliographic Details

Other Authors
Bohumír Štědroň, 1948-
Document Type
Books
Physical Description
xvi, 255 s. : il., mapy ; 24 cm
Published
V Praze : C.H. Beck, 2013
Edition
Vyd. 1.
Series
Beckova edice ekonomie
Subjects
Bibliography
Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN
978-80-7400-448-3

Institution:

Information about library

Holdings

Help
You have to be logged in for creating requests.
Availability Status Department Collection Location Description Note Call #
Outside loan
Live Status Unavailable
MSVK
sklad Kunčičky
G 359.005
Outside loan
Live Status Unavailable
MSVK
sklad Kunčičky
G 359.005 a