Intuitivní marketing

To chci

Intuitivní marketing pro 21. století - Miloš Toman - Věřte v úspěch ... a ten se zákonitě dostaví! Pokračování úspěšné knihy Intuitivní marketing, v níž autor formuluje zásadu založenou na využití intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity. Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Miloš Toman
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
137 s. ; 21 cm
Vydáno
Praha : Management Press, 2007
Vydání
2. vyd.
Témata
ISBN
978-80-7261-165-2 (brož.)

:


Pro zobrazení vašich knihoven je třeba se přihlásit.

Co je služba Získej EDD

Služba Získej EDD poskytuje dodávání elektronických kopií částí dokumentů z fondů knihoven.
Službu provozuje Národní technická knihovna v Praze.
Jde o placenou službu.