Intuitivní marketing
To chci
Intuitivní marketing pro 21. století - Miloš Toman - Věřte v úspěch ... a ten se zákonitě dostaví! Pokračování úspěšné knihy Intuitivní marketing, v níž autor formuluje zásadu založenou na využití intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity. Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje
víru v úspěch, důkladnou znalost zákazníka a především vytváření osobního a upřímného vztahu k němu. Koncepce intuitivního marketingu se neustále šíří. Pronikla do poslucháren vysokých škol a vzdělávací agentury zařazují intuitivní marketing do svých programů. Touto koncepcí se řídí stovky podnikatelů, firem i obchodních pracovníků na celém světě. Dlouhou dobu se nás autoři velkých knih o marketingu snažili přesvědčit, že k jeho řádnému použití jsou zapotřebí desítky profesionálních pracovníků, služby globální reklamní agentury a hlavně hodně peněz. Podnikatelská praxe však ukazuje, že zákazníkům je celkem jedno, jestli máte miliony na reklamu nebo ne a je-li to, co používáte, korektním marketingem podle učebnice.
… celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
-
Hlavní autor
-
Miloš Toman
-
Typ dokumentu
- Knihy
-
Fyzický popis
- 137 s. ; 21 cm
-
Vydáno
-
Praha :
Management Press,
2007
-
Vydání
- 2. vyd.
-
Témata
-
ISBN
- 978-80-7261-165-2 (brož.)