Marketing na sociálních sítích : prosaďte se na Facebooku a Twitteru
Rádi byste se svou společností vstoupili do moderního proudu sociálních sítí a nevíte, odkud začít, aby byla vaše komunikace skutečně efektivní? Autor dobře znalý poměrů na českém trhu vás provede kompletní kampaní na Facebooku a Twitteru od prvotního plánování přes volbu vhodných nástrojů a vlastní realizaci až po vyhodnocování … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 197 s. : il. ; 23 cm
- Vydáno
-
Brno :
Computer Press,
2011
- Vydání
- Vyd. 1.
- Témata
- Popis jednotky
- Obsahuje rejstřík
- ISBN
- 978-80-251-3320-0
Instituce
- Knihovna Jiřího Mahena v Brně
- Krajská knihovna Františka Bartoše ve Zlíně
- Krajská vědecká knihovna v Liberci
- Moravskoslezská vědecká knihovna v Ostravě (aktuální záznam)
- Národní lékařská knihovna
- Národní technická knihovna
- Středočeská knihovna v Kladně
- Studijní a vědecká knihovna Plzeňského kraje
- Studijní a vědecká knihovna v Hradci Králové
- Vysoká škola ekonomická v Praze