Management a marketing sportu

Get it

Autorka v knize reaguje na moderní trendy v řízení sportovních organizací, které směřují k jejich efektivní práci. Zabývá se celou řadou podnětů pro praktické vedení organizací ziskového i neziskového charakteru v oblasti plánování jejich aktivit, organizování a řízení sportovních akcí. Seznamuje čtenáře s přípravou sponzorských full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Eva Čáslavová, 1951-
Document Type
Books
Physical Description
225 s. : il. (převážně barev.) ; 21 cm
Published
Praha : Olympia, 2009
Edition
1. vyd.
Subjects
Bibliography
Obsahuje bibliografie a rejstřík
ISBN
978-80-7376-150-9

Institution:

Information about library

Holdings

Help
You have to be logged in for creating requests.
Availability Status Department Collection Location Description Note Call #
Outside loan
Loading…
MSVK
sklad Kunčičky
G 333.145
Outside loan
Loading…
MSVK
sklad Kunčičky
G 333.145 a
Outside loan
Loading…
MSVK
sklad Kunčičky
G 333.145 b