Marketing a nová ekonomika

To chci

Autoři se zabývají marketingem v postkotlerovském období a doplňují vybrané oblasti marketingových činností o specifika, jež souvisí s nástupem nové ekonomiky. Klasický pojmový aparát je s určitými modifikacemi aplikovatelný i pro novou ekonomiku, která se vyznačuje extrémní dynamikou a částečně pyramidálním charakterem. Pozornost celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Bohumír Štědroň, 1948-
Další autoři
Petr Budiš, 1970-
Bohumír Štědroň, 1979-2014
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
xiv, 198 s. : il. ; 24 cm
Vydáno
V Praze : C.H. Beck, 2009
Vydání
Vyd. 1.
Edice
C.H. Beck pro praxi
Témata
Popis jednotky
"Věnováno 40. výročí přistání člověka na Měsíci, na kterém se významně podílel segment ICT"--S. vii
Bibliografie
Obsahuje bibliografie a rejstřík
ISBN
978-80-7400-146-8

:

Informace o knihovně

MARC

LEADER 00000cam a22000007a 4500
001 000478299
003 CZ OsMVK
005 20091230082119.0
007 ta
008 091006s2009 xr a e 001 0 cze
015 |a cnb001998052 
020 |a 978-80-7400-146-8  |q (brožováno) 
040 |a ABA001  |b cze  |d BOA001  |d OSA001 
041 0 |a cze  |b eng  |b rus  |b vie 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a 004.7  |2 MRF-sel 
080 |a 007  |2 MRF-sel 
080 |a 316.7  |2 MRF-sel 
080 |a 621.39  |2 MRF-sel 
080 |a 658.8  |2 MRF-sel 
100 1 |a Štědroň, Bohumír,  |d 1948-  |7 mzk2003200066  |4 aut 
245 1 0 |a Marketing a nová ekonomika /  |c Bohumír Štědroň, Petr Budiš, Bohumír Štědroň jr. 
250 |a Vyd. 1. 
260 |a V Praze :  |b C.H. Beck,  |c 2009 
300 |a xiv, 198 s. :  |b il. ;  |c 24 cm 
490 1 |a C.H. Beck pro praxi 
500 |a "Věnováno 40. výročí přistání člověka na Měsíci, na kterém se významně podílel segment ICT"--S. vii 
504 |a Obsahuje bibliografie a rejstřík 
546 |a Anglické, ruské a vietnamské resumé 
650 0 7 |a marketing  |7 ph115227  |2 czenas 
650 0 7 |a znalostní ekonomika  |7 ph386458  |2 czenas 
650 0 7 |a informační technologie  |7 ph121106  |2 czenas 
650 0 7 |a komunikační technologie  |7 ph121769  |2 czenas 
650 0 7 |a elektronická komunikace  |7 ph222819  |2 czenas 
650 0 7 |a marketing  |2 msvkth 
650 0 7 |a informační technologie  |2 msvkth 
650 0 7 |a komunikační technologie  |2 msvkth 
655 7 |a pojednání  |7 fd133056  |2 czenas 
700 1 |a Budiš, Petr,  |d 1970-  |7 mzk2004236877  |4 aut 
700 1 |a Štědroň, Bohumír,  |d 1979-2014  |7 mzk2006324281  |4 aut 
830 0 |a C.H. Beck pro praxi  |0 s 
990 |a BK 
910 |a OSA001  |b G 326.625 
928 9 |a Nakladatelství C.H.Beck 
996 1 |b 2640199076  |c G 326.625  |l MSVK  |r sklad Kunčičky  |n 013  |w 000478299  |z DP  |u 000010  |e OSA001  |j MVK50  |s A  |t OSA001.MVK01000478299.MVK50000478299000010 
996 1 |b 2640199077  |c G 326.625 a  |l MSVK  |r sklad Kunčičky  |n 007  |w 000478299  |z DP  |u 000020  |e OSA001  |j MVK50  |s A  |t OSA001.MVK01000478299.MVK50000478299000020 
996 1 |b 2640202785  |c G 326.625 b  |l MSVK  |r sklad Kunčičky  |n 005  |w 000478299  |z DP  |u 000030  |e OSA001  |j MVK50  |s A  |t OSA001.MVK01000478299.MVK50000478299000030