Mezinárodní obchod a mezinárodní marketing

To chci

Marketing mezinárodního obchodu. Marketingové řízení, poptávka. Firemní orientace na trh. Strategické plánování firmy. Marketingový proces, marketingový plán. Analýza trhů. Strategický marketing. Marketingové strategie, přímý marketing. Přípravné práce v mezinárodním obchodě, průzkumové činnosti. Volba obchodní metody, způsob celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
František Janatka, 1937-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
92 s. ; 30 cm
Vydáno
Brno : NC Publishing, 2007
Vydání
Vyd. 1.
Edice
Trivia ; [vol.] 1
Témata
Popis jednotky
Bibliografie na s. 89-90
Obsahuje rejstřík

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
MSVK
sklad Kunčičky 18
H 80.474
Absenčně
Načítá se…
MSVK
sklad Kunčičky 18
H 80.474 a