Management zákaznických řešení : jak efektivně tvořit a spravovat individualizovaná řešení zákaznických potřeb

To chci

Na trhu ojedinělá publikace se zabývá problematikou Customer Solutions Managementu (CSM) neboli managementu zákaznických řešení. Jde o komplexní pojetí péče o zákazníky, které má za cíl efektivní tvorbu a správu individualizovaných řešení zákaznických potřeb.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Vít Chlebovský, 1970-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
124 stran : ilustrace ; 24 cm
Vydáno
Praha : Grada, 2017
Vydání
První vydání
Edice
Manažer (Grada)
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN
978-80-271-0559-5

:

Informace o knihovně

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Dostupnost nelze načíst
SVKHK
Sklad - do 45 min.
B0-22737a
Absenčně
Dostupnost nelze načíst
SVKHK
Sklad - do 45 min.
B0-22737